Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]



Mail this Foto to a friend



< Previous
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Monday, 8-Mar-2010 03:24
Baby Daisy-Plastic pearl
Salam,
Persalinan baju kurung polos riau corak yang sama, untuk yang ke-2 Baby Daisy - plastic pearl....
Harap2 tuan empunya baju terpesona dengan hasil kerja kita.

Terima kasih skli lagi





diana yusof - salam akak, kita pun dah lama tak singgah fp akak, tp td dah singgah pun, ok je klau nak tiru...tukar idea...kadang2 ija ni pun kering gak.....
dana mmg cute - wah bakal pengantin ni leh lg datang umah org....duduk je umah tu.....kasi seri bnyk skit....tak sabar nak tengok gmbr dia.....terima kasih ek jengok kita

© Pidgin Technologies Ltd. 2016